PRIKAZIVANjE FILMA „LESI 2: NOVA PUSTOLOVINA“ | Centar za kulturu Ugljevik

14

March

PRIKAZIVANjE FILMA „LESI 2: NOVA PUSTOLOVINA“

Centar za kulturu „Filip Višnjić“ Ugljevik Vas poziva na premijerno prikazivanje porodičnog filma „Lesi 2“ u srijedu, 20. marta 2024. godine. Projekcija je zakazana u 18.00 časova u Plavoj sali CZK, a cijena ulaznice je 5 KM.

SRIJEDA, 20. MART 2024. U 18.00 ČASOVA

ULAZ 5 KM

Draga publiko svih generacija,

Sinopsis

Originalni naziv: Lassie - Ein neues Abenteuer

Uloge: Katharina Schüttler, Justus von Dohnányi, Dennis Mojen

Režija: Hanno Olderdissen

Žanr: porodični

Trajanje: 91 min

Najpoznatiji škotski ovčar Lesi ovog će puta biti u akciji spasavanja sa svojim najboljim prijateljem Florijanom i njihovim novim prijateljima Henrijem, Kleom i malom Pipom, rase džek rasel terijer. Detektivske vještine škotskog ovčara biće posebno dobrodošle u rješavanju misterioznog nestanka nekoliko pasa. Tokom ljetnih praznika, Flo odbija da se rastane od svoje voljene Lesi i umjesto da sa roditeljima ode na odmor na Kanarska ostrva, praznike provodi u Južnom Tirolu na farmi kod svoje tete Kosime, koja živi sa svojom udomljenom djecom Kleom, Henrijem i Pipom. Kad djeca saznaju da psi počinju nestajati u selu, jako su uznemirena i strahuju za sigurnost Lesi i Pipe. Ali, ubrzo neko provaljuje u tetinu kuću i ukrade psa Pipu. Prijatelji će krenuti sa Lesi da pronađu lopove i spasu Pipu...

Najslavniji od svih ovčara nakon tri godine vraća se na velika platna, sa novom uzbudljivom porodičnom avanturom i nezaboravnim iskustvom za velike i male ljubitelje pasa! Srdačna priča o neraskidivom prijateljstvu između dječaka i njegovog psa škotskog ovčara nastavak je filma Lesi iz 2020. zasnovanog na poznatom romanu engleskog pisca i scenariste Erika Najta.